اخبار کرمان

اجرای طرح “آرامش در شهر” در کرمان

اجراي طرح “آرامش در شهر” در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

در ايام پاياني سال مرحله ديگري از “طرح آرامش در شهر” در استان کرمان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان کرمان از اجراي مرحله ديگري از طرح آرامش در شهر به منظور جمع آوري معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد افيوني همزمان با ايام پاياني سال خبر داد.
سرهنگ”سوري”گفت: همزمان با ايام پاياني سال و در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، مرحله ديگري از طرح آرامش در شهر با هدف تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط پليس مبارزه با موادمخدر استان و ساير رده هاي انتظامي به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وي افزود: در اين طرح در راستاي ارتقائ امنيت ايام ماه مبارک رمضان و نوروز۱۴۰۳بر اساس اقدامات اطلاعاتي از قبل انجام شده و همکاري مردم با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدي صورت خواهد گرفت و معتادان متجاهر نيز که سهم زيادي در وقوع سرقت ها و ديگر جرائم دارند جمع آوري و به مراکز نگهداري تحويل مي شوند و اين افراد حسب ضرورت و برابر هماهنگي قضايي تا پايان تعطيلات نوروز تحت نظر خواهند بود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان تصريح کرد: براي اجراي مطلوب و اثربخش اين طرح به همکاري عموم مردم و هم افزايي ادارات و نهادهاي دخيل در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي نيز نياز داريم که جلسات تعاملي متعددي در اين خصوص برگزار شده و اميدواريم شاهد ارتقائ امنيت ايام پايان سال و رضايتمندي مردم باشيم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا