رابرهتل ها و اقامتگاه های رابر

اقامتگاه بوم گردی بید شیرین رابر

اقامتگاه بوم گردی بید شیرین هنزا -رابر

اقامتگاه بوم گردی بید شیرین در روستای بُندر هَنزا واقع شده است. این روستا از توابع شهرستان رابر استان کرمان می باشد. به زمان محلی ها ی منطقه، بندر به مکانی گفته می شود که در مجاورت رودخانه های دائمی باشد و روستای بندر هنزا به دلیل همجواری با رودخانه به این نام شهرت یافته است.

این اقامتگاه بوم گردی دارای دو اتاق تک با ظرفیت کلی ۱۰ نفر و یک سوئیت سه خوابه با ظرفیت هر خواب ۱۲نفر به صورت کف خواب می باشد که همگی در یک باغ بزرگ به وسعت ۳هزار متر ساخته شده اند. سوئیت ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند اما مهمانان اتاق های تک باید از سرویس ها و حمام داخل حیاط به صورت مشترک استفاده نمایند. قسمت جلویی باغ ۸ چادر نصب شده که ۴ تای آن چادر های فرانسوی اند و ظرفیت هر یک بین ۱۰تا ۱۵ نفر است.

سوئیت اقامتگاه یک آشپزخانه با تجهیزات کامل دارد و اتاق های تک دارای تخت چوبی، مبل سنتی، گاز کوچک سه شعله و یخچال هستند و به عنوان سیستم گرمایشی و سرمایشی از بخاری نفتی و کولر در انها استفاده شده است. دو پارکینگ روباز به صورت مجزا یکی در داخل باغ و دیگری در بیرون از فضای اصلی طراحی شده و در مجموع قابلیت گنجایش ۱۰۰ماشین را دارد. پرسنل مجموعه مسلط به زبان انگلیسی هستند و گردشگران برای دیدن از مناطق اطراف می توانند از راهنمایی محلی های منطقه استفاده کنند. مسافران و تور های گردشگری که این مجموعه را برای اقامت انتخاب می کنند در صورت تمایل می توانند غذاهای محلی و سنتی مانند بزقرمه، زرشک پلو با مرغ، فسنجان و قرمه سبزی را برای ناهار و شام سفارش دهند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا