شهربابکهتل ها و اقامتگاه های شهربابک

اقامتگاه بوم گردی منقل شهربابک

اقامتگاه بوم گردی منقل شهربابک

اقامتگاه بوم گردی منقل در استان کرمان، شهرستان شهربابک، خیابان غفاری، کوچه حجت واقع شده است. این خانه بومی با قدمت ۶۰ سال پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد.

درباره اقامتگاه

خانه بومی منقل با حیاط دلباز و سرسبز شامل ۳ اتاق به صورت ۲ اتاق چهار نفره و یک اتاق ۶ نفره با سرویس کف خواب است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۵ گردشگر را دارد. هر سه اتاق فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. از ویژگی های منحصر به فرد این خانه سنتی قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیکی به عمارت موسی خانی ( حدود ۲ دقیقه پیاده روی ) یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهربابک را می توان نام برد.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی منقل برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، آشپزخانه عمومی با تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز آشپزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( کولر آبی و بخاری گازی ) اشاره کرد.
این خانه بومی دارای رستوران و کافه نیز می باشد چنانچه مهمانان عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این بوم گردی می توانند از انواع غذاهای محلی و سنتی رستوران همچون بز قورمه، قورمه تخم مرغ، اشکنه، آب بنه و انواع نوشیدنی ها و دم نوش ها را از کافه سفارش دهند و میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی

شهر تاریخی و کهن شهربابک مرکز شهرستان شهربابک در ۲۳۰ کیلومتری غرب کرمان واقع شده است. شهربابک به دلیل مجاورت با کوه از آب و هوای معتدل برخوردار است و فصل بهار بهترین زمان سفر به این منطقه می باشد.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا