رفسنجانهتل ها و اقامتگاه های رفسنجان

اقامتگاه بوم گردی نارچینه رفسنجان

اقامتگاه بوم گردی نارچینه رفسنجان

اقامتگاه بوم گردی نارچینه در روستای قاسم آباد از توابع رفسنجان استان کرمان جای دارد و سالانه میزبان گردشگران فراوانی است که برای بازدید یکی از بزرگ ترین و زیباترین خانه های خشتی و سنتی جهان به این منطقه سفر می کنند.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی نارچینه یک خانه بومی بسیار زیبا در باغی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع است که با دو اتاق شش متری، دو اتاق ۱۲ متری و دو اتاق ۲۰ متری در مجموع امکان پذیرش ۳۵ نفر مهمان را دارد. تمام واحدهای اقامتی این مجموعه به صورت کف خواب همراه با سرویس خواب برای هر نفر بوده و دارای سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام اشتراکی در داخل حیاط می باشند.

امکانات و خدمات ارائه شده

پارکینگ غیر مسقف در جلوی درب اقامتگاه، آشپزخانه مهمان مجهز به اجاق گاز، سینک ظرفشویی، یخچال، باربکیو، آلاچیق، میز و صندلی و تخت برای نشستن در داخل حیاط در کنار حوض آب بسیار باصفا، امکان سفارش انواع غذاهای ایرانی و محلی در هر سه وعده غذایی (با هماهنگی قبلی) و راهنمای تور محلی، از دیگر امکانات و خدمات این خانه بومی برای رفاه حال مسافرین عزیز است. اتاق های این اقامتگاه برای روزهای سرد سال مجهز به بخاری گازی و شومینه بوده و کولر آبی برای روزهای گرم سال پیش بینی شده است.

موقعیت جغرافیایی

اقامتگاه بوم گردی نارچینه در روستای قاسم آباد حاجی، ۱۱ کیلومتری رفسنجان و ۱۲۳ کیلومتری شهر کرمان (مرکز استان کرمان) قرار دارد. این منطقه دارای تابستان های گرم و زمستان هایی سرد و خشک است، از این رو تعطیلات نوروزی و پاییز بهترین زمان برای سفر به قاسم آباد حاجی و رفسنجان است.

جاذبه های گردشگری و دیدنی

موزه مردم شناسی واقع در حمام قدیمی آقا سید مهدی، حصار قدیم ساخته شده از خشت خام، گل لگد خورده و کاهگل بازمانده از ۲۰۰ سال پیش، خانه حاج علی آقا بزرگ ترین خانه خشتی جهان با سبک معماری قاجاری و هفت هزار متر زیر بنا متعلق به ۱۵۰ سال پیش که محل زندگی یکی از بزرگ ترین تاجرهای آن زمان بوده است، بازار قدیمی رفسنجان و عمارت باقری تنها بخشی از جاذبه های دیدنی رفسنجان و قاسم آباد هستند که در سفر به این منطقه نباید از دیدن آنها غافل شوید.

اقامتگاه بوم گردی نارچینه رفسنجان

اقامتگاه بوم گردی نارچینه رفسنجان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا