اخبار کرمان

بازداشت ۱۵ متخلف انتخاباتی در استان کرمان

بازداشت ۱۵ متخلف انتخاباتی در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

۱۵ نفر به اتهام تبلیغات غیرقانونی در اطراف شعب اخذ رای در استان کرمان بازداشت شدند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون دادگستری استان کرمان گفت: از صبح امروز علاوه بر حضور روسای حوزه قضایی و دادستان‌ها، قضات ویژه نیز در شعب مستقر هستند و بلافاصله به جرائم اعلام شده رسیدگی می‌کنند و برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده و در اسرع وقت به جرائم و تخلفات رسیدگی خواهد شد .
قویدل با بیان اینکه بیشترین جرائم اعلامی تبلیغات غیر مجاز و خرید و فروش رای در کنار شعب اخذ رای بوده ، افزود: در مرکز استان کرمان تا کنون یک پرونده و بیشتر جرائم در شهرستان‌ها بوده است.

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان کرمان اعلام کرد: در حال حاضر ۵۲ شعبه ویژه در دادگاه‌ها و دادسراهای عمومی و انقلاب سراسر استان به صورت دائم در حال فعالیت هستند و تخلفات و جرائم انتخاباتی را رصد می‌کنند.

بگفته وی حسب دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان دو موضوع سلامت و امنیت انتخابات در دستور کار ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان کرمان قرار گرفته و تدابیر لازم در این حوزه از سوی نیرهای فراجا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان کرمان اتخاذ شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا