جیرفتهتل ها و اقامتگاه های جیرفت

بوم گردی باغ باشو ، درب بهشت جیرفت

بوم گردی باغ باشو – درب بهشت

اقامتگاه بوم گردی باغ باشو در استان کرمان، شهرستان جیرفت، شهر درب بهشت، روستای شیر آغوش قرار دارد. این بوم گردی با امکاناتی همچون ۱۵ فضای اقامتی، چایخانه سنتی و غذاهای محلی، میزبان گردشگران این روستا می باشد.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی باغ باشو با ظرفیت اسکان ۶۰ مهمان، دارای ۵ اتاق قدیمی ۵ نفره، ۶ اتاق جدید ۵ نفره و ۴ آلاچیق ۵ نفره می باشد. اتاق های سنتی با سقف گنبدی، دارای سرویس کف خواب ( تشک، بالشت، پتو) و سیستم گرمایشی بخاری گازی و شومینه هیزمی هستند که ۲ مورد از آنها دارای تلویزیون و یک اتاق دارای توالت ایرانی، فرنگی و حمام اختصاصی می باشد. مسافران ساکن ۴ اتاق دیگر می بایست از ۳ توالت ایرانی و حمام موجود در حیاط بصورت مشترک استفاده کنند. اتاق های جدید همگی کف خواب، دارای سرویس بهداشتی مشترک، سیستم گرمایشی بخاری گازی و شومینه هستند. در آلاچیق های این خانه بومی نیز سرویس کف خواب برای مهمانان قرار داده شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

اقامت در خانه بومی باغ باشو، همراه با صبحانه رایگان بوده و مهمانان در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی می توانند انواع غذاهای محلی جیرفت از جمله کشک مغز، کشک گوجه، قاتوق بنه، بز قورمه، کشک و بادمجان، حلیم بادمجان، کشک کدو و … را سفارش دهند و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرند. مسافران عزیز در صورتی که مایل به آشپزی باشند، می توانند از آشپزخانه مشترک این اقامتگاه نیز جهت پخت و پز استفاده نمایند. راهنمای محلی، پرسنل آشنا به زبان انگلیسی و پارکینگ غیر مسقف، خدمات این بوم گردی بوده و اجرای موسیقی زنده محلی، طبیعت گردی و روستا گردی از جمله برنامه های اقامتگاه برای گردگشران می باشد.

موقعیت جغرافیایی

شهر درب بهشت در ۸۷ کیلومتری شمال جیرفت و ۱۵۰ کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد. این منطقه دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل بوده و بهترین زمان سفر به آن، اوایل بهار تا اواخر آبان ماه می باشد.

بوم گردی باغ باشو ، درب بهشت جیرفت

بوم گردی باغ باشو ، درب بهشت جیرفت

بوم گردی باغ باشو ، درب بهشت جیرفت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا