اخبار کرمان

توزیع شش هزار بسته معیشتی در سیرجان

توزیع شش هزار بسته معیشتی در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

شش هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال بین نیازمندان سیرجانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: شرکت‌های صنعتی و معدنی شهرستان سیرجان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و حوزه‌های عام‌المنفعه گام‌های مثبتی را برداشته است و کمیته امداد نیزدر کمک به ارائه تسهیلات این نهاد برای اشتغال‌زایی و صندوق امداد ولایت، تهیه بسته‌های کمک معیشتی انجام فعالیت‌های فرهنگی این شرکت‌ها نقش موثری را ایفا کردند.
آقای ناصر عسکری‌نژاد افزود: کمیته امداد درشرایط سخت نیز نقش موثری در خدمات رسانی به محرومان در زمینه‌های مختلف داشته که باید این خدمات ارتقاء یابد و تلاش برای خودکفایی نیازمندان، خدمت ارزشمند کمیته امداد است که باید بیشتر برای تحقق آن تلاش کرد.
آقای جعفر رفیعیان معاون مدیر عامل و مدیرمجتمع سنگ آهن گل گهر نیز درمراسم توزیع این بسته‌های معیشتی گفت: در آستاه سال نو و همزمان با ماه مبارک رمضان ۶ هزار بسته معیشتی برای نیازمندان جامعه و با اعتبار ۹۰ میلیاردریال یا ۹ میلیارد تومان تهیه و در اختیار کمیته امداد شهرستان سیرجان قرار گرفت.
وی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حمایت از صاحبان این نظام که در واقع محرومین هستند قدم‌های مثبتی برداشته شده است و شرکت‌های صنعتی و مغدنی منطقه در برخی حوزه‌های مسولیت‌های اجتماعی را در راستای اهداف عالی کمیته امداد امام خمینی (ره) م‌های موثری را برداشتند.
این بسته‌ها در آستانه سال جدید و همزمان با ماه مبارک رمضان شامل: برنج، روغن، حبوبات، تن ماهی، سویا و قند و شکرهستند که بین اقشار نیازمند و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا