ورزشیفوتبال

جنگ تمام سپاهانی برای کفش طلا؛ شهریار در جا زد، اسدی رسید!

جنگ تمام سپاهانی برای کفش طلا؛ شهریار در جا زد، اسدی رسید!

تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۲/۱۹

رقابت اصلی در مسیر رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌وسوم میان 2 ستاره سپاهان در جریان است.

به گزارش منیبان، نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با ردوبدل‌شدن 24 گل به پایان رسید و یکی از پرگل‌ترین هفته‌های لیگ بیست‌وسوم بود. در این هفته از رقابت‌ها، در کورس مدعیان آقای گلی لیگ بیست‌وسوم حداقل تغییرات رخ داد و نکته مهم، سریال ادامه‌دار ناکامی‌های شهریار مغانلو در خط حمله سپاهان بود و او بازهم نتوانست در قامت گلزن بدرخشد تا همچنان در مسیر دورقمی‌کردن شمار گل‌های خود در فصل جاری لیگ برتر ناکام باشد.

شهریار مغانلو آخرین‌بار در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان تنها گل طلایی‌پوشان اصفهانی را به‌ثمر رساند و بعد از گلزنی برابر گل‌گهر، او در مصاف با تیم‌های شمس‌آذر قزوین، الهلال عربستان (رفت‌وبرگشت در لیگ قهرمانان آسیا)، استقلال تهران، شمس‌آذر قزوین (جام حذفی) و پیکان تهران نتوانست در قامت گلزن بدرخشد تا در ۶ بازی اخیر سپاهان در تمامی رقابت‌ها ناکام در گلزنی باشد و شمار گل‌هایش در فصل جاری روی عدد 9 در لیگ بیست‌وسوم باقی بماند.

اسدی سرانجام به رکورد همبازی‌اش رسید

رضا اسدی که بعد از دیدار با هوادار تهران، موفق به گلزنی برای طلایی‌پوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشده بود، هفته گذشته در جام حذفی برابر شمس‌آذر قزوین توانست طلسم‌شکنی کند و یکی از 3 گل سپاهان را به‌ثمر رساند. او بعد از گلزنی در جام حذفی، توانست در لیگ برتر هم طلسم‌شکنی کند و بعد از آنکه در 3 بازی لیگ برتری ناکام در گلزنی بود، طلسم گل‌نزدن‌هایش را در لیگ برتر را هم شکست و روز گذشته یکی از 2 گل تیمش برابر پیکان را به‌ثمر رساند تا در فصل جاری لیگ برتر شمار گل‌هایش به عدد 9 برسد و او در صدر جدول گلزنان هم‌تراز با شهریار مغانلو شد.

کاپیتان شمس‌آذر هم برای آقای گلی مدعی شد!

رضا جعفری وینگر ملوان بندرانزلی در هفته اخیر ناکام در گلزنی بود تا شمار گل‌هایش روی عدد 7 باقی بماند. در کنار رحمان جعفری و شهاب زاهدی که 6گله هستند، یک بازیکن جدید به فهرست 6گله‌های لیگ بیست‌وسوم اضافه شد و پوریا سرآبادانی توانست در قامت گلزن بدرخشد. با او با گلزنی از روی نقطه پنالتی برابر آلومینیوم اراک، شمار گل‌هایش در فصل جاری را به عدد 6 رساند تا بعد از زوج اسدی-مغانلو که با 9 گل زده مدعی اصلی کفش طلا هستند و رضا جعفری که 7گله است، رحمان جعفری، شهاب زاهدی و پوریا سرآبادانی با 6 گل در رده بعدی جدول گلزنان حضور داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا