اخبار کرمان

خسارت طوفان به تاسیسات برق برخی مناطق کرمان و خاموشی مشترکان

به دنبال طوفان شدید در کرمان، تاسیسات برق برخی مناطق استان امروز (جمعه) دچار خسارت شده اند و برق برخی مشترکان نیز دچار قطعی هستند.

محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع شمال استان کرمان در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار ایرنا اظهار کرد در حال جمع بندی خسارات ایجاد شده در شمال استان هستیم که به زودی رسانه‌ای می شود اما این درحالی است که رسانه ها از قول رییس اداره برق رفسنجان اعلام کرده اند برق یک سوم این شهرستان قطع شده است.
رییس اداره برق رفسنجان در گفت و گو با برخی رسانه‌ها گفته است: برق یک سوم شهرستان بر اثر وقوع تندباد قطع شده و تاکنون ۲۰ تیر برق شکسته، در ۳۰ نقطه سیم‌های برق به دلیل فشار باد و شکستن درختان پاره شده‌اند.
محمدرضا یوسفی افزود: پست برق فوق توزیع رفسنجان از مدار خارج شده و یک ترانس عمومی برق نیز سقوط کرده است.
وی ادامه داد: پیگیر هستیم که عیب خط‌ها را برطرف کنیم و منتظر هستیم سرعت باد کاهش یابد و برق خط ها متصل شود.
یوسفی عنوان کرد: خاموشی های زیادی داریم اما سعی داریم تا ساعت ۲۰ خطوط اصلی را وصل کنیم، کار تعطیل نشده و سعی می کنیم هرچه زودتر برق مناطق زیادی از شهر وصل شود.

برخی خبرها نیز از قطعی برق برخی مشترکان از مناطقی در شرق استان حکایت دارد که مسئولان به طور رسمی هنوز در این زمینه اطلاع رسانی کامل نکرده اند.

جاده انار(کرمان)- مهریز(یزد) از ظهر امروز به علت کاهش دید مسدود شده؛ جاده دسترسی سیرجان به شهربابک نیز با انسداد همراه است. سرعت طوفان در برخی مناطق مثل شهر کرمان به ۱۰۰ کیلومتر رسیده و در مناطق مختلف شاهد شکستن درختان نیز بوده ایم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا