رابرروستاهای رابر

روستای چهرن رابر

روستای چهرن رابر

یکی از مناطق زیبا وجذاب منطقه رابر ،منطقه چهرن می باشد و درختانی همچون گردو،صنوبر،زردآلو و نیز چشمه و چمنزار ومسیر رودخانه زیبایی این منطقه را دوبرابر کرده است.بخشی از جمعیت این روستا را عشایری که به این قسمت ییلاق میکنند تشکیل داده است.در بخش شمالی این روستا که حدودا کمتر از ۲۰۰۰ متر است مسیر رودخانه ای وجود دارد که چشمه این رودخانه از ارتفاعات لاله زار جریان دارد. در سمت راست با پیاده روی حدودا ۱ کیلومتر به تنگه کوچکی میرسیم ک صدا آبشار چهرن و تصویر آن معلوم می شود. آبشاری حدودا ۱۲متر ارتفاع که جذابیت خاصی به این تنگه داد است.جریان آب این آبشار بعد از گذشت دیواره ۱۲ متری و شیب ۹۰ درجه ای به پایین میریزد،و بعد از طی مسافت ۲۰۰ متری ب رودخانه فرو میریزد.

این منطقه زیبا مناطق بسیار دیگری دارد که آدم از دیدن آنها سیر نمی شود.سرسبزی و طراوت این منطقه جان دوباره ای میتواند به زندگی شهر نشینان بدهد و از زیبایی این منطقه استفاده کنند و روز زیبایی برای خانواده خود بسازند.

 این روستا در دره ای سرسبز و خوش آب و هوا قرار گرفته است. در این روستا می توانید شاهد طبیعتی باشیید که در کمتر جایی می توان دید. کوچه باغ های روستا محل مناسبی برای پیاده روی های عصرگاهی به شمار می رود زیرا آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می آورند. رودخانه ای در این روستا جریان دارد که صحنه ای بی مانند را برای دوستداران طبیعت ایجاد کرده است. چشمه علی یکی از جاذبه های گردشگری این روستا به شمار می رود که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است که در کنار آن چادر می زنند و دمی را به آسودگی سپری می کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا