انارهتل ها و اقامتگاه های انار

اقامتگاه بوم گردی گل انار

اقامتگاه بوم گردی گل انار

 

آدرس:استان کرمان، انار ، روستای قربان آباد ، روستای قربان آباد، کوچه شهید مدرس

اقامتگاه بوم گردی گل انار در استان کرمان، شهرستان انار، روستای قربان آباد، کوچه شهید مدرس قرار گرفته است. این خانه بومی یک خانه قدیمی با سقف گنبدی شکل با قدمت حدود ۷۰ سال است که پس از مرمت و بازسازی در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و پذیرای توریست ها و گردشگران علاقمند به زندگی و سبک بوم گردی می باشد.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی گل انار دارای ۶ اتاق به صورت ۲ اتاق ۴۰ متری و ۴ اتاق ۱۲ متری با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرش و اسکان ۳۰ گردشگر را دارد. تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد و مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی ( ۲ توالت ایرانی و ۲ توالت فرنگی ) و ۲ حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. از جمله برنامه های ویژه و خاص این بوم گردی برای تورهای گردشگری بالای ۱۰ نفر، ریگ نوردی و بیابان گردی با هزینه خود مسافران می باشد.

خدمات و امکانات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی گل انار برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان، آشپزخانه مجهز دارای تمامی امکانات مورد نیاز آشپزی به صورت مشترک و سیستم سرمایشی و گرمایشی ( کولر آبی، بخاری گازی و شومینه هیزمی ) اشاره کرد. لازم به ذکر است که این اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد و گردشگران گرامی می توانند از فضای غیرمسقف بیرون اقامتگاه برای پارک ماشین استفاده نمایند.

موقعیت جغرافیایی

روستای قربان آباد از توابع شهرستان انار استان کرمان می باشد که در فاصله ۵ کیلومتری شهرستان انار و ۲۲۰ کیلومتری مرکز استان ( کرمان ) واقع شده است. قربان آباد دارای آب و هوای گرم و خشک است و در منطقه کویری واقع شده که بهترین فصل سفر به این منطقه فروردین، مهر ماه و اسفندماه می باشد.

جاذبه های گردشگری

از جاذبه های طبیعی، تاریخی و مذهبی این منطقه می توان ارگ و یخدان انار، بقعه امامزاده محمدصالح، کاروانسرای شاه عباسی، خانه ابوالحسن خانی، بادگیر معین، غار و صخره های رودخانه علی آباد راگه، دره راگه، برج خلیل آباد، خانه حاج علی آقا؛ بزرگترین خانه خشتی دنیا و کارونسرای کبوترخان را نام برد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا