اخبار کرمان

ستاد استانی ‌اقتصاد مقامتی از بیکاری هزاران ‌کارگر در کرمان جلوگیری کرد

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه ستاد استانی ‌اقتصاد مقامتی از بیکاری هزاران ‌کارگر در کرمان جلوگیری کرد، گفت: در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به کرمان در موضوع حمایت از تولید و اشتغال اختیارت به رئیس کل دادگستری استان تفویض شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین گلنگ زنی و آغاز عملیات احداث کارخانجات تولید ورق‌های فولادی گالوانیزه و رنگی اظهار کرد: ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقامتی استانی ظرفیت بسیار خوبی است که تاکنون توانسته است به ده‌ها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ کمک کند تا مشکلات آن‌ها حل شود و از بیکاری هزاران نفر کارگر جلوگیری کند و تنوانسته ایم سهم خود را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: از این به بعد هم هر واحد تولیدی و صنعتی در استان که مشکل داشته باشد دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند تا رفع مشکل آن‌ها را پیگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی برای حمایت کردن و پشتیانی از صنعت و اشتغال و تولید در استان برای خود سهمی قائل است و باتوجه به ظرفیت‌های استان ضرورت ایجاد می‌کند کنار فعالان اقتصادی و تولید کنندگان پای کار باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در تولید و اشتغال دارد و از استان‌های پر ظرفیت کشور در بحث فولاد، مس، کشاورزی و صنایع دیگر است، افزود: باید از این فرصت و ظرفیت برای توسعه و آبادانی استان، شرق کشور و حتی کل کشور استفاده شود.

حمیدی تصریح کرد: در کنار این ظرفیت‌های خدادادی که خداوند متعال در اختیار استان کرمان قرار داده است الحمدالله نیرو‌ها و مدیران خوش فکر و با استعداد و صنعتگرانی که امروز در استان کرمان تعداد آن‌ها که کم هم نیست بسیار فعال هستند و بنده از هر پروژه‌ای که در استان کرمان بازدید کرده ام در کنار این ظرفیت‌های خدادادی، استعداد نیرو‌های انسانی فعال را دیده ام.

وی عنوان کرد: استعداد و همت بالای جوانان، مهندسان و طراحان خوش فکر ایرانی در صنایع و معادن، کشور را در مقابل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی بی نیاز می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اینکه جوانان ایرانی با ذوق وخلاقیت و استفاده از ظرفیت استعداد ایرانی نسبت به تولید ماشین الات و دستگاه‌های اکتشاف در داخل کشور همت می‌گمارند و کشور را گام به گام به سمت خود کفایی می‌برند، خبر بسیار خوب و مستر بخشی است.

حمیدی در پایان یادآور شد: در سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان در موضوع حمایت از تولید و اشتغال اختیارت به رئیس کل دادگستری استان تفویض شد که این هم یک ظرفیت جدید برای حمایت از تولید و اشتغال استان کرمان است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا