رابرهتل ها و اقامتگاه های رابر

اقامتگاه بوم گردی کوهسار گنجان رابر

اقامتگاه بوم گردی کوهسار گنجان رابر

اقامتگاه بوم گردی کوهسار گنجان در استان کرمان، شهرستان رابر، روستای گنجان قرار گرفته است. این خانه بومی یک بنای قدیمی خشت و گلی با سقف تیر چوبی با قدمت ۴۰ سال است که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و با عنوان اقامتگاه بوم گردی کوهسار گنجان در حوزه بوم گردی شروع به فعالیت نمود.

اقامتگاه بوم گردی کوهسار گنجان خانه باغی با وسعت ۱۲۰۰ متر شامل ۴ اتاق به صورت دو اتاق ۱۳ متری ۴ نفره، ۱ اتاق ۱۸ متری ۶ نفره و یک اتاق ۱۲ متری ۳ نفره با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرش و اسکان ۱۶ گردشگر را دارد. تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند بنابراین مسافران گرامی باید از سرویس بهداشتی ( ۱ توالت فرنگی داخل ساختمان و ۱ توالت ایرانی داخل محوطه ) و ۱ حمام داخل ساختمان به صورت مشترک استفاده نمایند. پخت نان محلی، آش محلی و کماچ از ویژه برنامه های این خانه سنتی برای گردشگران عزیز با هزینه خودشان می باشد و همچنین مسافران گرامی می توانند سوغات سفر خود را با خرید هنرها و صنایع دستی بومیان روستا ( گلیم، بافتنی و…) تهیه نمایند.

از جمله امکانات و خدماتی که این اقامتگاه بوم گردی برای رفاه مسافران عزیز در نظر گرفته می توان به راهنمای تورهای گردشگری، آشپزخانه مجهز با تمامی امکانات مورد نیاز آشپزی نظیر گاز، ظروف و یخچال، پارکینگ غیرمسقف داخل محوطه اقامتگاه و سیستم گرمایشی بخاری گازی اشاره کرد. لازم به ذکر است که به دلیل آب و هوای خنک و مطبوع این منطقه در فصل تابستان، نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی نمی باشد. گفتنی است که طبیعت گردان گرامی در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از غذاهای محلی این اقامتگاه نظیر قاتوق بنه، کشک و بادمجان، بزقورمه، آش محلی و…سفارش دهند و میل نمایند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا