ورزشی

نمره ۲۰ برازنده تیم بی‌رقیب لیگ برتر هندبال کشور

نمره ۲۰ برازنده تیم بی‌رقیب لیگ برتر هندبال کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

عملکرد تیم هندبال صنعت مس کرمان با ۲۰ پیروزی متوالی و بدون هیچ تساوی و شکستی به عنوان تیم بی‌رقیب لیگ برتر هندبال کشور، برازنده نمره ۲۰ است.
تیم هندبال صنعت مس کرمان عصر دیروز دوشنبه در تالار هندبال شهید غلامرضا چاغروند خرم آباد میزبان خود تیم پلیمر این شهر را با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ از پیش رو برداشت تا بیستمین پیروزی متوالی خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کشور کسب کند و همچنان شکست‌ناپذیر باقی بماند.

تیم صنعت مس کرمان در حالی ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر هندبال کشور، قهرمانی زودهنگام خود را جشن می‌گیرد که با بازی در بیست هفته پیاپی از این رقابت‌ها، تمامی رقبای خود را از میدان به در کرده و به عنوان تنها تیم بدون شکست و تساوی هیچ رقیبی در کشور ندارد.

پس از تیم هندبال صنعت مس کرمان ۴۰ امتیازی، تیم گیتی پسند اصفهان با ۳۲ امتیاز در جایگاه دوم و شهید شاملی کازرون با ۳۱ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه سوم این رقابت‌ها ایستاده است.

در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر هندبال کشور نیز تا هفته بیستم، آلومینیوم اراک با هفت امتیاز در رتبه دهم، پرواز هوانیروز با پنج امتیاز یازدهم و فراز بام دهدشت با چهار امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر قرار دارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا