ورزشی

یک برد وباخت برای مسی های کرمان درلیگ برتر بسکتبال

یک برد وباخت برای مسی های کرمان درليگ برتر بسكتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

در هفته هجدهم ليگ برتر بسكتبال مس کرمان در خانه مهمانش راشكست داد امامس رفسنجان برابر لیموندیس شیراز نتيجه را واگذار كرد.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال در حساس ترین بازی‌ها مس کرمان در زمین خود سالن تجلی به مصاف یاران حامد حدادی در نفت آبادان رفت که جدال دو تیم با برتری 83 بر 67 مسی‌ها به پایان رسید.

این دیدار در حالی با برتری ۶۷_۸۳ مسی ها به پایان رسید که نارنجی پوشان ، تا اواسط کوارتر چهارم با ۷امتیاز اختلاف از حریف عقب بودند ،که در نهایت با پرتابهای دقیق سه امتیازی ، این بازی با برد مس میزبان خاتمه یافت
.
سیستانی سرمربی مس کرمان با ابراز گلایه از وضع مالی تیمش و مسولان باشگاه گفت: با وجود بردهای مهم و حساس ، هیچ یک از مدیران نه تنها تبریک نگفتند ، بلکه پاسخگوی تماسهای من نیز نبودند.
وی مشکل مالی تیم را حاد توصیف کرد و گفت برای باشگاه بزرگی همچون مس‌، وجود چنین مشکلاتی بعید است سیستانی ادامه داد : فقط ۱۵ درصد مطالبات کادر و ۴۰ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شده و ادامه این وضعیت ، در شرایطی که روی نوار بردهای متوالی هستیم ،دور از انتظار است.
صابری ،سرمربی پالایش نفت آبادان نیز از تیم داوری بازی گلایه کرد و از دست اندرکاران و ناظران خواست تا فیلم قضاوت این دیدار را ببینند ، زیراحداقل در ۴ صحنه به ضرر نفتی ها سوت زدند.

اما مس رفسنجان برابر لیموندیس شیراز ۷۷ بر ۹۸ شکست را پذیرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا