شهدادهتل ها و اقامتگاه های شهداد

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا – شهداد 

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا – شهداد

آدرس:استان کرمان، شهداد ، روستای ولی آباد ، ۳۲ کیلومتری کلوت شهداد – روستای ولی آباد

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا در استان کرمان، شهرستان شهداد، روستای والی آباد و در ۳۲ کیلومتری کلوت قرار گرفته است. نمای کاهگلی و سقف گنبدی شکل سوئیت های زیبای این اقامتگاه، فضایی کاملا سنتی را برای علاقه مندان به زندگی روستایی فراهم کرده است.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر بنا شده است و در مجموع امکان پذیرش ۴۰ نفر گردشگر را دارد. این اقامتگاه دارای هفت سوئیت کاهگلی با سرویس بهداشتی اختصاصی و دو اتاق فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی (دارای توالت ایرانی، فرنگی و حمام اشتراکی داخل محوطه) می باشد. هر کدام از سوئیت های گنبدی شکل این مجموعه با یک تخت خواب دبل، دو نفر سرویس کف خواب، تلویزیون و یخچال امکان پذیرش چهار نفر مهمان را دارد و اتاق های بزرگ اقامتگاه نیز ۱۰ نفر ظرفیت دارند.

خدمات و امکانات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی بابا عطا برای رفاه مهمانان گرامی در نظر گرفته است می توان به راهنمای محلی تورهای گردشگری، تفریحات کویری مانند موتور سیکلت، چهار چرخ ، آفرود، پارکینگ غیر مسقف داخل محوطه اقامتگاه و سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر آبی و بخاری برقی) اشاره کرد. لازم به ذکر است که طبیعت گردان عزیز در صورت تمایل و هماهنگی قبلی می توانند انواع غذاهای ایرانی و محلی رستوران اقامتگاه نظیر کشک و بادمجان، بزقورمه، قاتوق بنه و آبگوشت محلی را سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا – شهداد 

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا – شهداد 

اقامتگاه بوم گردی بابا عطا – شهداد 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا