راینهتل ها و اقامتگاه های راین

اقامتگاه بوم گردی شهریار راین

اقامتگاه بوم گردی شهریار راین

 

آدرس: راین، انتهای خیابان غربی، سمت چپ واقع شده است.

این خانه بومی با معماری کاملا سنتی و قدمت حدود صد سال پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و پذیرای گردشگران و علاقمندان به زندگی بومی می باشد.

درباره اقامتگاه

خانه سنتی شهریار شامل ۸ اتاق با سرویس کف خواب به صورت ۴ اتاق سه نفره، یک اتاق ۱۰ نفره و ۳ اتاق ۱۵ نفره می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۷۰ گردشگر را دارد. تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی ( یک توالت ایرانی و یک توالت فرنگی ) و یک حمام داخل مجموعه به صورت مشترک استفاده نمایند. در حیاط سرسبز و دلباز این بوم گردی ۴ آلاچیق سنتی نیز برای دورهمی، شب نشینی و لذت بردن از شب های آرامش بخش کویر قرار دارد.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی و باغ رستوران شهریار برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی تورهای گردشگری برای بازدید از جاذبه های منطقه، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( بخاری گازی و کولر آبی ) و رستوران اشاره کرد.
مهمانان عزیز در صورت تمایل با هماهنگی قبلی با پرسنل این خانه بومی می توانند از انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی رستوران شهریار نظیر بزقورمه، کشک و بادمجان، مرغ شکم پر، کوبیده، جوجه کباب، خورشت بامیه، قورمه سبزی و … سفارش دهند و میل نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا