اخبار کرمان

توصیه استاندار کرمان به رانندگان؛ عجله نکنید!

استاندار کرمان گفت: درخواست عاجزانه داریم هموطنان در هنگام رانندگی عجله نکنند تا با یک اشتباه کوچک یک فاجعه به بارنیاید و یک خانواده داغدار نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز با حضور سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان و مدیران عضو ستاد تسهیل سفر از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهر کرمان در پارک مسافر بازدید کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه تمهیدات لازم در همه دستگاه‌های استان برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی اندیشیده و برنامه‌ریزی لازم برای حضور مهمانان نوروزی و گردشگران در کرمان انجام شده است، اظهار داشت: همه ظرفیت‌ها در استان به‌کار گرفته شده و دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان و امدادی از جمله میراث فرهنگی، هلال احمر و اورژانس در همه حوزه‌ها حضور جدی داشته و آمادگی کامل برای میزبانی از مهمانان را دارند.

محمدمهدی فداکار با اشاره به اینکه امسال بهار طبیعت و بهار قرآن با هم همزمان شده است، بیان کرد: امیدواریم که مردم عزیزمان از فرصت بهار در بهار استفاده کنند و از این فرصت معنوی و تعطیلات نوروز برای حضور در جلسات قرآن و دید و بازدید بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه توصیه جدی ما در این ایام به هموطنان دقت در رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس است، ادامه داد: رانندگان در سفرهای نوروزی و در هنگام رانندگی به توصیه‌ها توجه کرده و در هنگام رانندگی دقت لازم را داشته باشند.

استاندار کرمان با تاکید به توقف به موقع در مجتمع‌های بین راهی و استراحت در این مکان‌ها، گفت: درخواست عاجزانه داریم هموطنان در هنگام رانندگی مراعات لازم را داشته باشند و عجله نکنند تا خدا نکرده با یک اشتباه کوچک و خستگی یک فاجعه به بار نیاید و حادثه تلخی اتفاق نیفتد و خانواده‌ای عزادار و داغدار نشود.

به گزارش تسنیم استاندار کرمان در حاشیه این بازدید با نوشتن «آرزوی نوروز بدون حادثه» به پویش ملی بهرفت بهبود رفتارهای ترافیکی جمعیت هلال‌احمر پیوست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا