اخبار کرمان

مازاد درآمد مالیاتی استان کرمان به ۴.۶ همت رسید

استاندار کرمان با بیان اینکه ۴.۶ همت مازاد درآمد مالیاتی استان کرمان است، گفت: امیدواریم که سهم استان کرمان در مازاد درآمدهای مالیاتی پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان شامگاه گذشته در بازدید از خزانه معین استان کرمان با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه رمضان، اظهار داشت: برخی از کارمندان دولت در ایام نوروز تعطیلی ندارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه کارکنانی که در حوزه مالی و خزانه درگیر هستند از جمله این کارکنان هستند که کار سختی به عهده دارند و تا قبل از سال تحویل درگیر پرداخت‌ها هستند، گفت: خوشبختانه امسال هم اوراق و اسناد خزانه نداریم و این مشکل مرتفع شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه درآمد استان از محل حقوق دولتی معادن خوب بوده که به حساب خزانه دولت واریز شده است، افزود: حقوق دولتی معادن حدود ۶ همت است که باید به استان‌ها برگشت داده شود که حدود دو همت آن سهم استان کرمان است و امیدواریم برگشت داده شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از دو برابر سال قبل حقوق دولتی معادن به استان کرمان برگشت داده شده که عدد آن نسبت به سال قبل قابل توجه است، ادامه داد: این پرداختی کمک خوبی برای ادامه پروژه‌های عمرانی استان می‌کند.

فداکار با اشاره به اینکه مازاد درآمد مالیاتی استان کرمان خوب بوده است، گفت: حدود ۳۲ همت مصوب درآمد مالیاتی استان کرمان بوده است که مازاد درآمد داشته‌ایم و 4.6 همت مازاد درآمد مالیاتی استان کرمان است و امیدواریم که سهم استان کرمان در مازاد درآمدها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان امسال در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی جذب خوبی داشته است و تلاش می‌شود در سال آینده بیشتر شود، افزود: کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رتبه کسب و کار استان کرمان ارتقا پیدا کرده و در مجموع همه شاخص‌های توسعه استان ارتقا پیدا کرده که نتیجه کار جمعی اقتصادی است، بیان کرد: کسری حقوق‌های کارمندان استان کرمان تامین شده و در حال پرداخت است که خبر خوبی برای کارمندان دولت است.

به گزارش تسنیم محمدمهدی فداکار استاندار کرمان شامگاه گذشته به همراه حسن زاده معاون اقتصادی خود با حضور در خزانه معین استان در جمع کارکنان خزانه حضور یافت و ضمن خسته نباشید به آنها در جریان آخرین وضعیت پرداختی اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی استان در سال 1402 قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا