اخبار کرمان

پرداخت کسری حقوق همه دستگاه‌های اجرایی کرمان

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: کسری حقوق همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به صورت ۱۰۰ درصد تامین و پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صادق سلطانی‌نژاد مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان کرمان شامگاه گذشته در بازدید محمدمهدی فداکار استاندار کرمان از خزانه معین استان، اظهار داشت: همکاران خزانه در شب‌های پایانی سال وظیفه پرداخت اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در استان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به آخرین پرداخت‌های انجام شده در استان در ساعات پایانی سال 1402 افزود: تاکنون هزار و 800 میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های تابع نظام بودجه‌ای استان کرمان پرداخت شده است.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه کسری حقوق همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به صورت 100 درصد تامین و پرداخت شده است، گفت: پیگیر هستیم که کسری مربوط به سایر اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا آخرین زمانی که ممکن است تامین و پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی استان نیز تاکنون حدود ۲۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص و پرداخت شده است، بیان کرد: امروز هم با مبالغی که تخصیص داده شده این اعتبارات کامل می‌شود.

سلطانی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون 350 میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن به استان ابلاغ شده است که در پروژه‌های عمرانی و زیرساختی هزینه می‌شود، ادامه داد: 4700 میلیارد تومان در مجموع درآمدهای استان از مالیاتی و غیرمالیاتی افزایش درآمد داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد هفت طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی داشتیم که در توسعه استان اثرگذار بوده است، افزود: 64 میلیون دلار اعتبار این طرح‌ها بوده که تاکنون بالغ بر 31 میلیون دلار اعتبار سرمایه‌گذاری خارجی در استان کرمان جذب شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا