اخبار انتخابات مجلس کرمان

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اعلام شد

کرمان_رییس ستاد انتخابات استان کرمان نتیجه انتخابات درحوزه های انتخابیه سراسر استان کرمان را اعلام کرد.

به گزارش  بیا کرمان به نقل از خبرنگار مهر، رحمان جلالی، پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه کرمان و راور شهباز حسن پور بیگلری با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رأی نفر اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رأی نفر دوم شدند وبه مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی افزود: همچنین محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رأی نفر سوم و محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رأی نفر چهارم شدند.

وی با بیان اینکه مردم کرمان در عمل ولایتمداری و تبعیت از توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی را نشان دادند افزود: استان کرمان با همدلی و هم افزایی رقابت انتخاباتی سالم و امنی را برگزار کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان عبدالحسین همتی سراپرده با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رأی توسط مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به کسب ۵۶ هزار و ۴۹۲ توسط منتخب مردم (احمد انارکی محمدی) در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار افزود: در حوزه جیرفت و عنبرآباد بهنام سعیدی ۳۷ هزار و ۶۲۱ نفر منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب، جازموریان و کهنوج منصور شکراللهی ۸۲ هزار و ۵۸۶ رأی را به خود اختصاص داده است.

جلالی، با اشاره به انتخاب مجدد حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی توسط مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رأی، گفت: در حوزه انتخابیه بردسیر و سیرجان نیز محمد معتمدی زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رأی توسط مردم برای نمایندگی مجلس دوازدهم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رأی منتخب مردم شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور داشتیم، افزود: میزان مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور ۴۱ درصد و کل استان کرمان حدود ۵۰ درصد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا